poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościII edycja Forum Komunikacji Marketingowej

II edycja Forum Komunikacji Marketingowej

26 i 27 października odbędzie się w Łodzi II edycja Forum Komunikacji Marketingowej. Organizatorami przedsięwzięcia są Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Stowarzyszenie Europejski Instytut Zarządzania, a partnerem merytorycznym jest PLEON.
Forum Komunikacji Marketingowej to inicjatywa mająca na celu stworzenie mechanizmów współpracy środowisk akademickich i biznesowych oraz wymiany doświadczeń na temat nowych aspektów komunikacji marketingowej.
Impreza ma charakter poznawczy i integracyjny. Pierwszy dzień poświęcony będzie zagadnieniom PR-u terytorialnego, drugi – PR-owi kultury. Organizatorzy zamierzają m.in. rozpowszechnić problematykę nowych wymiarów komunikacji marketingowej wydarzeń kulturalnych i praktycznego ich wykorzystania w procesie tworzenia marki miasta i regionu, zgromadzić i uporządkować dotychczasowe ujęcia teoretyczne i praktyczne na temat nowych wymiarów komunikacji marketingowej i umożliwić bezpośrednią wymianę informacji naukowej oraz doświadczeń praktyków.
Szczegółowe informacje wraz z programem dostępne są na stronie internetowej www.fkm.pl.(kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł