III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji. Wśród firm: Grupa Allegro, Microsoft, Uber, Intel

dodano: 
17.05.2017
komentarzy: 
0

Jak budować nowocześnie wpływ i zasięg, wpływając przez to na wartość biznesu? Na to pytanie odpowiedzą prelegenci podczas Forum, które odbędzie się 6 czerwca.

Spotkanie poświęcone będzie budowania relacji, które wpływają na zachowania; partnerstwa międzysektorowe jako element budowania silnej pozycji na rynku; prowadzenie międzynarodowych kampanii opartych na human stories czy budowanie spójnej platformy komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu.

Swoje know-how przedstawią przedstawiciele: Grupy ALLEGRO, Alior Banku, Tauron Polska Energia, Microsoftu, Ubera, Intel, Fundacji Rak'n’Roll Wygraj Życie, Antyweb, LifeTube'a, Clue PR. Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. na co stawiają zarządzający komunikacją i jak wykorzystują potencjał podejścia Thought Leadership w PR do budowania wpływu i przewagi wizerunkowej nad konkurencją.

Forum jest trzyletnią inicjatywą, którego formuła jest profilowana pod kątem praktyków zarządzających działami PR i komunikacji firm z różnorodnych branż. Agenda spotkania oparta w całości na case study, tematy wskazane przez praktyków.

Wydarzenie odbędzie się 6 czerca w Hotelu Bristol w Warszawie. Szczegóły i rejestracja uczestników są dostępne na stronie.

Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media.
PRoto.pl jest patronem konferencji.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin