.

InPost przeprowadza rebranding na hiszpańskim i portugalskim rynku

dodano: 
08.07.2022
komentarzy: 
0

InPost, platforma dostaw dla e-commerce w Europie, przeprowadza rebranding marki Mondial Relay, wprowadzając swoje usługi na rynek hiszpański i portugalski.

Pierwsze automaty staną z początkiem lipca 2022 roku w głównych miastach Hiszpanii takich jak Madryt, Barcelona, Sewilla, Walencja i Malaga.

Firma komunikuje także nowy wizerunek marki Mondial Relay, którą przejął w lipcu 2021 roku, we Francji i w krajach Beneluksu.

We Francji, Belgii i Holandii grupa InPost będzie rozwijana pod marką Mondial Reley, której wizerunek został unowocześniony.

Wprowadzenie marki InPost w Hiszpanii i Portugalii oraz odświeżenie marki Mondial Relay zakłada wdrożenie szeregu rozwiązań prokonsumenckich, rozwój sieci punktów odbioru przesyłek, oraz przyspieszenie rozbudowy sieci automatów paczkowych istniejących w Polsce pod nazwą Paczkomat InPost na wszystkich rynkach, zarówno pod marką InPost, jak i Mondial Relay. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin