Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram testuje nowy rodzaj profili – konta dla twórców. instagram testuje nowy rodzaj profili – konta dla twórców, które mają oferować narzędzia przydatne dla influencerów – podaje hollywoodreporter.com. posiadacze tego rodzaju profili uzyskają m.in. dostęp do większej liczby informacji na temat obserwujących. w ramach nowej funkcji będą mogli przeglądać dzienne i tygodniowe statystyki dotyczące tego, jak zmieniała się liczba followersów. influencerzy otrzymają też możliwość filtrowania wiadomości wysyłanych za pomocą sekcji direct oraz ich etykietowania. będą mogli też m.in. nadawać priorytety wiadomościom – czytamy. konta dla twórców są obecnie testowane przez małą grupę osób. większa liczba użytkowników miałaby uzyskać do niej dostęp w 2019 roku – informuje źródło. „chcemy mieć pewność, że instagram jest najlepszym miejscem do budowania społeczności fanów, a także marek osobistych twórców” – hollywoodreporter.com przytacza wypowiedź ashley yuki, product manager instagrama. jak pisze źródło, do tej pory twórcy nie mieli możliwości wyboru konta, które byłoby dopasowane do ich oczekiwań. yuki powiedziała w rozmowie ze źródłem, że niektórzy influencerzy korzystali z kont biznesowych, ale nie spełniały ich wymagań. przedstawicielka instagrama dodała, że nowy rodzaj profili to dopiero pierwszy z kroków, jakie serwis podejmuje, by w większym zakresie wspierać twórców – czytamy dalej. (pp).
Instagram testuje nowy rodzaj profili – konta dla twórców, które mają oferować narzędzia przydatne dla influencerów – podaje hollywoodreporter.com. Posiadacze tego rodzaju profili uzyskają m.in. dostęp do większej liczby informacji na temat obserwujących. W ramach nowej funkcji będą mogli przeglądać dzienne i tygodniowe statystyki dotyczące tego, jak zmieniała się liczba followersów. Influencerzy otrzymają też możliwość filtrowania wiadomości wysyłanych za pomocą sekcji Direct oraz ich etykietowania. Będą mogli też m.in. nadawać priorytety wiadomościom – czytamy.
Konta dla twórców są obecnie testowane przez małą grupę osób. Większa liczba użytkowników miałaby uzyskać do niej dostęp w 2019 roku – informuje źródło.
„Chcemy mieć pewność, że Instagram jest najlepszym miejscem do budowania społeczności fanów, a także marek osobistych twórców” – hollywoodreporter.com przytacza wypowiedź Ashley Yuki, Product Manager Instagrama.
Jak pisze źródło, do tej pory twórcy nie mieli możliwości wyboru konta, które byłoby dopasowane do ich oczekiwań. Yuki powiedziała w rozmowie ze źródłem, że niektórzy influencerzy korzystali z kont biznesowych, ale nie spełniały ich wymagań. Przedstawicielka Instagrama dodała, że nowy rodzaj profili to dopiero pierwszy z kroków, jakie serwis podejmuje, by w większym zakresie wspierać twórców – czytamy dalej. (pp)