.

Instagram ułatwi markom promocję

dodano: 
06.10.2022
komentarzy: 
0

Około 90 proc. użytkowników Instagrama obserwuje w serwisie przynajmniej jedną markę, dlatego we wrześniu 2022 roku platforma zaczęła wprowadzać nowe narzędzia, mające zwiększyć kreatywność reklam oraz ułatwić markom wypromowanie się i rozwijanie biznesu – czytamy na business.instagram.com.

Aby uatrakcyjnić tworzenie Reelsów, Instagram wprowadził bezpłatne, wysokiej jakości utwory z biblioteki Meta Sound Collection. Dzięki nim firmy mogą wybrać utwór ręcznie albo pozwolić, by aplikacja automatycznie dopasowała najlepszą muzykę do reklamy na podstawie jej treści – pisze źródło.

Jak czytamy, najnowsza aktualizacja sprawia, że zakładka Explore będzie zawierać reklamy, aby dotrzeć do osób przeglądających swoją tablicę główną, niekoniecznie szukających reklam.

Źródło:business.instagram.com

W ramach testu platforma chce również wprowadzić dla twórców ze Stanów Zjednoczonych możliwość dodatkowego zarabiania na reklamach wyświetlanych na ich kontach.

„Niedawno uruchomiliśmy otwartą wersję beta AR Ads, dostępną zarówno w feedzie, jak i w Stories, oferując wciągające doświadczenia związane z reklamami w rzeczywistości rozszerzonej. Poprzez doświadczenie AR marki mogą zachęcać ludzi do interakcji z produktem” – czytamy. (zd)

Źródło:

business.instagram.com, Announcing new Instagram ads surfaces and tools to help businesses reach more customers, 4.10.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin