Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram może wprowadzić możliwość dołączenia do grupowego czatu bezpośrednio ze Stories. możliwe, że instagram pozwoli użytkownikom na dołączenie do prywatnego czatu bezpośrednio ze stories, dzięki nowej naklejce „join chat” – informuje socialmediatoday.com. funkcja została odkryta przez jane manchun wong, która opublikowała screeny nowej opcji na twitterze. serwis społecznościowy nie potwierdził jednak tych doniesień – zaznacza źródło. źródło: twitter.com/wongmjane. „join chat” ma pozwolić twórcy na dodanie informacji o temacie rozpoczynanej dyskusji – czytamy. pod spodem ma pojawić się informacja, że każda osoba wyświetlająca relację będzie mogła poprosić o dołączenie do czatu – podaje źródło. jak czytamy, idąc śladami facebooka, instagram coraz bardziej skupia się na funkcjach powiązanych z prywatnym przesyłaniem wiadomości, ponieważ już ponad połowa użytkowników korzysta z direct messages. opcja direct pokazała, że 85 proc. wiadomości jest przesyłane wśród tych samych trzech znajomych, a nie w szerszych grupach – przytacza autor, andrew hutchinson. nowa opcja może pozwolić markom na budowanie silnych, zaangażowanych społeczności, dzięki temu, że będą mogły dzielić się z obserwatorami unikatowymi treściami i konsultować się z nimi w temacie prowadzonych działań – czytamy. (ak).
Możliwe, że Instagram pozwoli użytkownikom na dołączenie do prywatnego czatu bezpośrednio ze Stories, dzięki nowej naklejce „Join Chat” – informuje socialmediatoday.com. Funkcja została odkryta przez Jane Manchun Wong, która opublikowała screeny nowej opcji na Twitterze. Serwis społecznościowy nie potwierdził jednak tych doniesień – zaznacza źródło.

źródło: twitter.com/wongmjane
„Join Chat” ma pozwolić twórcy na dodanie informacji o temacie rozpoczynanej dyskusji – czytamy. Pod spodem ma pojawić się informacja, że każda osoba wyświetlająca relację będzie mogła poprosić o dołączenie do czatu – podaje źródło.
Jak czytamy, idąc śladami Facebooka, Instagram coraz bardziej skupia się na funkcjach powiązanych z prywatnym przesyłaniem wiadomości, ponieważ już ponad połowa użytkowników korzysta z Direct Messages. Opcja Direct pokazała, że 85 proc. wiadomości jest przesyłane wśród tych samych trzech znajomych, a nie w szerszych grupach – przytacza autor, Andrew Hutchinson.
Nowa opcja może pozwolić markom na budowanie silnych, zaangażowanych społeczności, dzięki temu, że będą mogły dzielić się z obserwatorami unikatowymi treściami i konsultować się z nimi w temacie prowadzonych działań – czytamy. (ak)