.

 

Internale 2010 - znamy już nominowanych

dodano: 
26.08.2010
komentarzy: 
0

32 zgłoszenia na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną zostały nominowane do drugiego etapu Konkursu INTERNALE 2010. Jest to pierwszy w Polsce konkurs dla podmiotów posiadających Intranet oraz komunikację wewnętrzną w swojej strukturze.

Nominowane podmioty przeszły do drugiego etapu konkursu, w którym przygotują finałowe prezentacje według wyznaczonych parametrów. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców oraz przyznanie statuetek nastąpi podczas Uroczystej Gali 20 października 2010 r. w Warszawie.

 

Lista nominowanych w Konkursie INTERNALE 2010 (w kolejności alfabetycznej):

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa:

Astor Sp. z o.o. za projekt „Astor Web”

Budlex Sp. z o.o. i Kolibro Intranet Experts za projekt „Intranet Spółki Budlex”

VB Leasing Polska S.A. za projekt „Wdrożenie Intranetu jako platformy informacyjno-komunikacyjnej dla pracowników”

 

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy:

Bank Zachodni WBK za projekt „Zmiana platformy intranetowej”

BNP Paribas Fortis za projekt „iNet Polska – korporacyjny serwis intranetowy BNP Paribas Fortisu”

Grupa Allianz Polska S.A. za projekt „Intranet Grupy Allianz Polska”

ING Usługi Finansowe S.A. za projekt „Zawsze świeży Intranet - relaunch Intranetu w ING Usługi Finansowe S.A.”

MultiBank, Oddział Bankowości Detalicznej BRE Bank SA za projekt „Intranet placówek MultiBanku jako uniwersalna platforma komunikacyjna”

Sanofi Aventis Sp. z o.o. za projekt „Intranet Sanofi-Aventis”

TVN S.A. i Kolibro Intranet Experts za projekt “Intranet TVN”

 

Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe:

Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A. za projekt „Agrotime – Intranet wspomagający zarządzanie czasem”

Urząd Miejski w Gliwicach za projekt „Portal Intranetowy Miasta Gliwice”

Urząd Miasta Krakowa za projekt „Intranetowy Serwis Informacyjny Urzędu Miasta Krakowa”

 

Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej:

Accenture Services Sp. z o.o i HR Profil za projekt „Accenture Strategic Communications Matrix”

DHL Global Forwarding Sp z o.o. za projekt “DHL Global Forwarding komunikacja wewnętrzna z wykorzystaniem Intranetu”

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. i Kolibro Intranet Experts za projekt „Audyt Komunikacji Wewnętrznej i Strategia Rozwoju Intranetu jako kluczowego narzędzia Komunikacji Wewnętrznej”

 

Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej:

Bank Pekao S.A. za projekt „Akcja charytatywna skierowana do pracowników Banku Pekao –

Pomagajmy sobie – przeznacz 1% podatku"

Bank Pekao S.A. za projekt „Porozmawiajmy o stresie”

Bank Pekao S.A. za projekt „Rzecznicy karty zasad – gwarancja działania systemu sprawiedliwości z kartą zasad”

Best S.A. za projekt „Plan Komunikacji Zmian”

BRE Bank S.A. za projekt „Gramy w zielone”

Kompania Piwowarska S.A. za projekt „Portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej – Małe Piwo”

MultiBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA za projekt „Misja Samuraja – projekt motywacyjny”

 

Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Redaktor Intranetu:

Zespół Redakcyjny Portalu Intranetowego Urzędu Miejskiego w Gliwicach

 

Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu:

Zespół Działu Zarządzania Informacją w Pionie Obsługi Klienta, PTK Centertel

Piotr Budzisz, prezes zarządu, Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR SA

 

Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Manager Komunikacji Wewnętrznej

Ireneusz Podwojski, PTK Centertel

 

Największa Innowacja w Intranetach:

Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR SA za projekt „Nowoczesne zastosowanie Intranetu – współpraca partnerska”

Bank Pekao S.A. za projekt „Forum Dyskusyjne Pracowników Banku Pekao SA”

Bank Pekao S.A. za projekt „Czaty w Banku Pekao SA”

Kompania Piwowarska S.A. oraz Kolibro Intranet Experts i Advatech za projekt „Archeo - projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations”

Urząd Miejski w Gliwicach za projekt „Portal Intranetowy Miasta Gliwice”

 

Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i komunikacji wewnętrznej oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.

Organizatorem Konkursu są Intranety.pl, pierwszy polski portal Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Audytorem Konkursu jest Firma Doradcza KPMG.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin