IV Forum Komunikacji Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia

dodano: 
21.05.2013
komentarzy: 
0

Wykładowcy reprezentujący środowiska naukowe, lekarzy, menedżerów, organizacje rynku ochrony zdrowia oraz pacjentów, formuła wymiany doświadczeń oparta na blokach programowych złożonych z kilku prezentacji, warsztaty o zróżnicowanej tematyce prowadzone w niewielkich grupach, tematyka dostosowana do potrzeb zarówno doświadczonych jak i początkujących specjalistów – to tylko niektóre atuty czwartej edycji Forum Marketingu, Komunikacji i Public Relations w Ochronie Zdrowia.

Konferencja odbędzie się 19–20 września 2013 r. w Warszawie. To wyjątkowe spotkanie ekspertów i specjalistów odpowiedzialnych za realizację zadań z dziedziny marketingu i public relations w placówkach ochrony zdrowia, menedżerów oraz lekarzy prowadzących indywidualne praktyki.
Więcej informacji na stronie Forum.

Formuła Forum:

- sala konferencyjna przygotowana do formuły warsztatów
- goście specjalni reprezentujący środowiska naukowe, lekarzy, menedżerów, organizacje rynku ochrony zdrowia oraz pacjentów
- formuła wymiany doświadczeń oparta na blokach programowych złożonych z kilku prezentacji, każdorazowo podsumowanych dyskusją z prelegentami
- warsztaty o zróżnicowanej tematyce, prowadzone w niewielkich grupach
- tematyka dostosowana do potrzeb doświadczonych i początkujących specjalistów z dziedziny marketingu i public relations w ochronie zdrowia
- materiały konferencyjne uzupełnione unikalnymi raportami z rynku oraz badaniami
- najbardziej oczekiwane tematy: jak krok po kroku usprawnić komunikację wewnętrzną placówki, budowa działu komunikacji i marketingu w strukturze placówki medycznej, psychologiczne aspekty obsługi pacjenta, rozmowa i wywiad motywujący z chorym, rola mediów w kształtowaniu wizerunku, trudny pacjent w rejestracji i gabinecie itp.

Opinie ekspertów o Forum:

Ewelina Nazarko-Ludwiczak, ekspert w dziedzinie PR placówek medycznych, Headlines Porter Novelli:
„Forum jest wyjątkowym wydarzeniem, podczas którego staramy się przedstawić wiele zagadnień związanych z komunikacją w ochronie zdrowia. Ogromną zaletą wydarzenia jest fakt, że praktycy, osoby na co dzień zajmujące się tą materią, dzielą się swoimi doświadczeniami. Co roku przedstawiane są także najnowsze trendy globalne oraz wynikające z nich nowe narzędzia – ponieważ uważamy, że inspiracja jest kluczowa w tworzeniu nowoczesnych i skutecznych działań komunikacyjnych. To także unikalna okazja by wymienić opinie, poglądy i podyskutować o trudnych czy kontrowersyjnych aspektach pracy osoby odpowiedzialnej za medyczny PR."

Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej, Grupa LUX MED:
„Formuła Forum sprawdza się: są nowinki i nowe trendy. Są ciekawi ludzie i interesujące rozmowy. Są inspirujące spotkania. Już podczas Forum pojawiają się pomysły na następną edycję. Dzięki temu Forum rozwija się i dojrzewa , a wraz z nim marketing i PR medyczny. Każdy – niezależnie od doświadczenia i skali działania – znajdzie tu coś ciekawego dla siebie. Na Forum nie wypada więc nie być.”

Rafał Mrówka, kierownik Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie:
„Czy placówki medyczne potrzebują budowania wizerunku w sytuacji, gdy dostęp do wielu procedur medycznych jest bardzo utrudniony? Wbrew pozorom odpowiedź na to pytanie nie jest oczywista. Dzięki udziałowi w IV Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia można będzie wymienić wiele interesujących doświadczeń, które pozwolą z jednej strony znaleźć własną odpowiedź na to pytanie, a jednocześnie nie ponosić zbędnych kosztów związanych z nieefektywnymi działaniami. Forum koncentrować się będzie na działaniach skierowanych do różnych grup odbiorców, w tym także mediów, obecnych i potencjalnych pracowników, decydentów, pacjentów – tylko zrozumienie tych różnych perspektyw pozwoli na podjęcie efektywnych działań komunikacyjnych”.

Rafał Staszewski, Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu:
„Public relations nie można nauczyć się tylko z książek. Tu liczy się praktyka, czerpanie z najlepszych wzorców i pomysłowość. Forum to jedyne miejsce w Polsce, gdzie spotykają się praktycy marketingu i PR w ochronie zdrowia. Czy warto tu być? Sam Black określał PR jako reputację, wiarygodność i poszukiwanie wzajemnego zaufania opartego na prawdziwej i pełnej informacji. Jakby przewidywał czym będzie zajmować się Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia...”

Informacje organizacyjne:

Termin:
19 - 20 września 2013 r.

Miejsce:
BUDYNEK FOCUS
Centrum Konferencyjne ERNST&YOUNG
al. Armii Ludowej 26, WARSZAWA

Organizatorzy:
Akademia „Menedżera Zdrowia”
czasopismo Menedżer Zdrowia
wydawnictwo Termedia

Partner:
Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia

Opłaty:
Jeden dzień Forum – 670zł
Dwa dni Forum– 990zł
Dla studentów medycyny – 1 dzień /340,00 zł; 2 dni /560,00 zł
Opłata na miejscu dla jednej osoby- 990 zł

Uczestnikom dokonującym wpłaty na miejscu nie gwarantujemy pełnego pakietu konferencyjnego.

* Ceny zawierają podatek VAT.

Członkowie Klubu Termedicus otrzymują do 40 proc. zniżki na udział w konferencji.

Pakiet konferencyjny obejmuje następujące świadczenia:
– udział w sesjach konferencyjnych,
– szczegółowy program,
– materiały konferencyjne,
– certyfikat uczestnictwa.

Warunkiem wzięcia udziału w Konferencji jest:
– rejestracja,
– wpłata na konto Wydawnictwa,
– akceptacja regulaminu uczestnictwa.

Zarejestrować się można:
– zgłaszając udział na stronie,
– wysyłając e-mail na adres,
– wysyłając faks na nr: +48 61 656 22 00
(podając nazwę konferencji, imię i nazwisko uczestnika, adres korespondencyjny, adres mailowy, specjalizację, telefon, NPWZ oraz pełne dane do faktury).

Więcej informacji o wydarzeniu oraz formularz rejestracji znajdują się na stronie Forum

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin