Jak mieć wizerunek dobrego pracodawcy

dodano: 
27.02.2008
komentarzy: 
0

6-7 marca na konferencji Employer Branding będzie można poszerzyć swoją wiedzę na temat sztuki pozyskania najlepszych ludzi, o której decyduje nie tylko polityka HR i stabilny wzrost firmy, ale przede wszystkim opinia otoczenia na temat firmy.

W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane case’y, a także prelekcje związane z tematyką kształtowania wizerunku wiarygodnego i stabilnego pracodawcy. Poruszone zostaną zagadnienia integracji działań działów HR i PR jako warunku dobrego wizerunku, rekrutacji, która jest podstawowym elementem budowania PR-u pracodawcy, a także transparentności firmy, czyli warunku zaufania na rynku pracy.

Prowadzący zajęcia odpowiedzą też na pytania za pomocą jakich narzędzi można sprawić, że pracownik stanie się ambasadorem firmy oraz w jaki sposób pobudzać inicjatywę zatrudnionych.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Katarzyna Pałamarz (Hewitt Associates), Małgorzata Zięba (Faurecia), Beata Wróblewska-Mazurkiewicz (Microsoft) oraz Zbigniew Hojka (ING Bank Śląski). Szczegółowy program konferencji oraz warunki uczestnictwa są dostępne na stronie internetowej. Spotkanie odbędzie się w Hotelu InterContinental w Warszawie. Wortal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin