Jak sprostać wymaganiom konsumentek? Sympozjum komunikacji marketingowej DoKobiet.pl

dodano: 
24.05.2010
komentarzy: 
0

19 maja w Warszawie odbyło się sympozjum DoKobiet.pl. Było to drugie spotkanie poświęcone komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet organizowane przez Garden of Words.
Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się, jakie możliwości stoją przed firmami i markami, które zajmą się profesjonalnym przygotowaniem strategii i działań komunikacyjnych kierowanych do kobiet i co w praktyce robić, by tę szansę umiejętnie wykorzystać.
Sympozjum rozpoczęło się od wykładu inauguracyjnego Katarzyny Pawlikowskiej i Adeli Kobelskiej z Garden of Words, które zaprezentowały wyniki najnowszych badań wykazujących rosnący potencjał konsumencki kobiet. Prelegentki opowiedziały też o tym, czym jest tzw. female economy, której nadejście ogłosili niedawno analitycy Boston Consulting Group oraz przedstawiły możliwości biznesowe, jakie daje firmom wzrost społecznej i ekonomicznej pozycji kobiet. Ponadto po raz pierwszy w Polsce zaprezentowały segmentację rynku kobiecego przygotowaną i opublikowaną przez BCG. Ekspertki Garden of Words wielokrotnie podkreślały, że to, o czym przede wszystkim należy pamiętać to fakt, że nie ma jednej grupy docelowej: „kobieta”.
Druga część sympozjum DoKobiet.pl rozpoczęła od warsztatu Jacka Masłowskiego z firmy Kaizen Perfection, który pokazał, jak zmienić swój sposób myślenia o potrzebach konsumentek.

Sympozjum DoKobiet.pl zamknął panel dyskusyjny, w którym wzięły udział: dr Ewa Lisowska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Anna Winiarska (BRE Bank), Beata Misztal-Dethloff (Dental Excellence) i Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka (Garden of Words). Rozmowę poprowadziła twórczyni audycji radiowej i konkursu Sukces Pisany Szminką, Olga Kozierowska. Panelistki dyskutowały m.in. o tym, kim jest współczesna Polka, kobieta biznesu, jakie są jej potrzeby jako konsumentki, a także jakich branż powinny dotyczyć działania komunikacyjne profilowane płciowo i jak powinny być prowadzone, aby były skuteczne.
PRoto.pl było patronem medialnym spotkania. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin