.

 

Jak zbudować skuteczną strategię obecności w sieci? Wykład z cyklu „Komunikacja marketingowa w modzie” już 24 stycznia

dodano: 
15.01.2020
komentarzy: 
0

Już 24 stycznia 2020 roku w Warszawie odbędzie się trzeci wykład z cyklu spotkań poświęconych komunikacji marketingowej w modzie. Organizatorami wydarzeń są Aliganza Fashion Agency i szkoła wyższa VIAMODA. Tematem trzeciego wykładu będzie budowanie skutecznej strategii obecności marki w sieci. Spotkanie poprowadzą Milena Wójcicka, Digital Communication Manager w Aliganzie, oraz Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

Słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży. Mowa będzie m.in. o tym, co składa się na strategię i jakie dane są potrzebne do jej zbudowania. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostanie case study marki biżuteryjnej, dla której Aliganza i Kerris opracowują taką strategię.

Cykl spotkań skierowany jest do pracowników agencji PR, kreatywnych i reklamowych, do osób, które pracują w branży mody lub lifestyle albo chciałby rozpocząć w nich pracę, planują założyć firmę z obszaru mody i zbudować jej strategię komunikacji lub pracują w pokrewnych branżach i są zainteresowane współpracą z markami modowymi, dlatego chcą zrozumieć ich mechanizmy działania.

Wydarzenie odbędzie się w przestrzeni Mindspace (ul. Koszykowa 61, Warszawa). Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy. Można ich dokonać na stronie!

PRoto.pl jest patronem wydarzenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin