III Business Communication Forum - to już w środę!

dodano: 
13.04.2015
komentarzy: 
0

Już po raz III IABC/Poland Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska zaprasza na Business Communication Forum, które odbędzie się 15 kwietnia 2015 r. w Warszawie.

„Klienci oczekują od nas dopasowanej do swoich potrzeb i gustu informacji, pracownicy – otwartości i szczerości od swoich przełożonych. Kandydaci, z kolei, chcą być tak obsługiwani przez rekruterów jak klienci przez dział obsługi. Wszystkie te grupy mają swoje oczekiwania i wymagania pod względem treści, grafiki i dostępności, a my chcemy dotrzeć do nich przed konkurencją. Pytanie jak to zrobić?” mówi Prezes Zarządu IABC/Poland - Justyna Piesiewicz. „Mam nadzieję, że przynajmniej na część z tych pytań znajdą Państwo odpowiedź podczas naszej konferencji” dodaje Piesiewicz.

Business Communication Forum to pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy tj. komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz rozwoju biznesu.

Zaproszeni eksperci, praktycy ze środowisk biznesowych oraz przedstawiciele czołowych organizacji non-profit będą dzielić się swoimi doświadczeniami:

  • Pokazując jak budować sukces organizacji
  • Inspirując do działania prezentując dobre praktyki
  • Wskazując  na nowe trendy prowadzące do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
  • Prezentując  praktyczne narzędzia ułatwiające realizację celów biznesowych

Podczas konferencji zostaną również zaprezentowane po raz pierwszy wyniki drugiej edycji badania – rola i znaczenie komunikacji w biznesie, którego celem jest wskazanie jak działania komunikacyjne wpływają na rozwój biznesu.

Swój udział potwierdzili między innymi: Joannna Bańkowska, Dyrektor Zarządzający/BSI Group Polska oraz Elżbieta Olszewska konsultant i trener/BSI Group Polska, Rafał Krauze, Country Manager/TRND Polska, Barbara Stawarz CEO/ Content King , Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu/Benhauer, założyciel Salesmanago, Maciej Wyszyński, Dyrektor Zarządzający CEE/ Sociomantic, Łukasz Jadas  z Instytutu Monitorowania Mediów, a także przedstawiciele Forum Odpowiedzialnego Biznesu – Ewa Leśnowolska i Piotr Domański oraz  Maciej Kępka z Fundacji Dzieci Niczyje.

Partnerami wydarzenia są: Zebza, TRND Polska, Brandston, BSI Group, Content King, Instytut Monitorowania Mediów, Salesmanago. Patronat medialny nad wydarzeniem objął: Marketer +, Socialpress, Marketinglink.pl, HRBiznes, Kapitałowy, Biznes na Fali, Businesswoman & Life, interaktywnie.com oraz PRoto i Nowoczesna Firma.

PRoto jako patron wydarzenia, dla swoich czytelników dysponuje pulą specjalnych zaproszeń na konferencję  tj. ze zniżką 50% (475 PLN zamiast 950 PLN). Wystarczy podczas rejestracji podać hasło PROTO. Link do rejestracji

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin