Jaki będzie PR w 2021 roku? Konferencja online już 27 i 28 sierpnia

dodano: 
12.08.2020
komentarzy: 
0

Już 27 i 28 sierpnia 2020 roku odbędzie się konferencja online „PR 2021. Challenge accepted!”, organizowana przez Związek Firm Public Relations. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków, w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikacji i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.

W programie konferencji znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. Wydarzenie jest kierowane przede wszystkim do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations.

Konferencję rozpocznie wystąpienie Francisa Inghama, Chief Executive ICCO, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów PR w perspektywie globalnej.

Wydarzenie uwzględnia także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wawrzyniec Smoczyński (Fundacja Nowej Wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w Polsce po lockdownie i wyborach. Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. Z kolei Jowita Michalska (Digital University) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie. Udział w konferencji online jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin