piątek, 12 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościJarocin promuje festiwal

Jarocin promuje festiwal

Jarocin rozpoczął ogólnopolską kampanię outdoorową, która jest główną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach II Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowana jest na 300 billboardach w: Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej (Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Tychy, Zabrze). Zaprasza mieszkańców do udziału w Jarocin Festiwal.

Projekt graficzny billboardów przygotowało Studio Morski z Poznania. Grafika nawiązuje do kreacji tegorocznych plakatów, ulotek i biletów festiwalowych.
Laureatami tegorocznej edycji Złotych Formatów zostały, oprócz Jarocina, także Szczecin, Kielce i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. One także będą prowadzić kampanie promocyjne do lutego 2009.

W ubiegłorocznym konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów laureatami zostały następujące miasta: Poznań, Włocławek, Rzeszów i Niepołomice. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł