Jarocin rozpoczął ogólnopolską kampanię outdoorową, która jest główną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach II Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowana jest na 300 billboardach w: Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej (Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Tychy, Zabrze). Zaprasza mieszkańców do udziału w Jarocin Festiwal.
Projekt graficzny billboardów przygotowało Studio Morski z Poznania. Grafika nawiązuje do kreacji tegorocznych plakatów, ulotek i biletów festiwalowych.
Laureatami tegorocznej edycji Złotych Formatów zostały, oprócz Jarocina, także Szczecin, Kielce i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. One także będą prowadzić kampanie promocyjne do lutego 2009.
W ubiegłorocznym konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów laureatami zostały następujące miasta: Poznań, Włocławek, Rzeszów i Niepołomice. (kk)



