.

Już we wrześniu konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”

dodano: 
02.09.2022
komentarzy: 
0

Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży” odbędzie się 28 września 2022 roku w formie online. Wydarzenie skierowane jest głównie do osób, które rozwijają działania swoje i swojego zespołu w obszarze marketingu i sprzedaży.

Konferencja złożona będzie z siedmiu tematycznych modułów, które poprowadzi siedmiu trenerów – praktyków biznesu. Wydarzenie rozpoczyna cykl konferencji marketingowych i sprzedażowych, podczas których wystąpią eksperci w dziedzinie marketingu, brandingu, social media, budowania strategii marketingowej, sprzedaży oraz zarządzania projektami.

W gronie prelegentów są:

Judyta Kowalczyk, która poprowadzi szkolenie „Strategia skutecznej marki - jak osiągać wyznaczone cele przy aktualnych zasobach?”

Dariusz Jaszcz przedstawi praktyczne wskazówki PR i budowania wizerunku

Urszula Leiss powie o tym, „jak skutecznie sprzedawać w sposób naturalny –  skuteczna komunikacja w sprzedaży”

Maciej Kozubik wygłosi prelekcję „5 kroków do poprawy sprzedaży, czyli jak zarabiać więcej pracując mądrze”

Agnieszka Wnuk omówi skuteczne działania marketingowe i sprzedażowe w mediach społecznościowych, głównie na LinkedInie

Jarosław Pudełek powie z kolei o tym, „jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 83%?”

Tomasz Miler pojawi się z prelekcją pt. „Menedżer bez bólu głowy - jak pytać, słuchać i angażować pracowników?”

Więcej informacji można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0

Zobacz także...

Każde dobre działanie eventowe musi mieć cel, idee oraz spójność w przekazie informacji – pisze Dariusz Jaszcz, właściciel agencji Lizard...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin