Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kolejna edycja Annual CSR Outlook już 9 marca. jakie trendy csr należy znać? co będzie nas czekało w tym roku? jakie wyzwania stoją przed biznesem, a w szczególności przed branżą finansową w 2016? na te pytania odpowiada najnowszy raport przygotowany przez firmę doradczo-edukacyjną csrinfo – annual csr outlook. annual csr outlook 2016 w skondensowany sposób przedstawia jakie zjawiska będą kształtowały csr w najbliższym czasie i na jakie wyzwania firmy, a w szczególności kadra zarządzająca i menadżerowie csr, powinny zwrócić uwagę. „dzisiaj główne wyzwania biznesowe są związane z obszarem odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. wśród nich można wskazać m.in. nowe oczekiwania konsumentów, wpływ technologii na społeczeństwo, zarządzanie talentami czy łańcuchem dostaw. tych kwestii jest coraz więcej, a ich kompleksowość bywa przytłaczająca. w annual csr outlook 2016 prezentujemy najważniejsze trendy i wyzwania, jednocześnie pokazując jak pojemnym pojęciem jest csr, czyli odpowiedzialnie prowadzonym biznesem” – tłumaczy liliana anam, menedżer zarządzający csrinfo. oficjalne wydarzenie ogłaszające czwartą edycję annual csr outlook 2016 odbędzie się 9 marca (środa). ze względu na duże zainteresowanie oficjalna rejestracja jest już zamknięta, ale zachęcamy do wpisania się na listę rezerwową. wszystkie osoby z listy rezerwowej otrzymają najnowszą publikację annual csr outlook 2016 drogą mailową w dniu wydarzenia. pomysłodawcą projektu jest firma doradczo-edukacyjna csrinfo, jedna z najbardziej doświadczonych firm na polskim rynku w zakresie edukacji i działań doradczych w obszarze csr.partnerem strategicznym 4. edycji raportu jest bank zachodni wbk, od 2012 w portfelu spółek wchodzących w skład respect index na gpw, w 2015 roku po raz drugi opublikował raport csr. patronami honorowymi są: ministerstwo rozwoju, związek banków polskich oraz stowarzyszenie emitentów giełdowych. partnerami medialnymi są: odpowiedzialnybiznes.pl oraz proto.pl. możliwość wpisania się na listę rezerwową. zobacz relację z zeszłego roku. [[{„fid”:”16795″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]raport z ubiegłorocznej edycji.
Jakie trendy CSR należy znać? Co będzie nas czekało w tym roku? Jakie wyzwania stoją przed biznesem, a w szczególności przed branżą finansową w 2016? Na te pytania odpowiada najnowszy raport przygotowany przez firmę doradczo-edukacyjną CSRinfo – Annual CSR Outlook.
Annual CSR Outlook 2016 w skondensowany sposób przedstawia jakie zjawiska będą kształtowały CSR w najbliższym czasie i na jakie wyzwania firmy, a w szczególności kadra zarządzająca i menadżerowie CSR, powinny zwrócić uwagę.
„Dzisiaj główne wyzwania biznesowe są związane z obszarem odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Wśród nich można wskazać m.in. nowe oczekiwania konsumentów, wpływ technologii na społeczeństwo, zarządzanie talentami czy łańcuchem dostaw. Tych kwestii jest coraz więcej, a ich kompleksowość bywa przytłaczająca. W Annual CSR Outlook 2016 prezentujemy najważniejsze trendy i wyzwania, jednocześnie pokazując jak pojemnym pojęciem jest CSR, czyli odpowiedzialnie prowadzonym biznesem” – tłumaczy Liliana Anam, Menedżer Zarządzający CSRinfo.

Oficjalne wydarzenie ogłaszające czwartą edycję Annual CSR Outlook 2016 odbędzie się 9 marca (środa). Ze względu na duże zainteresowanie oficjalna rejestracja jest już zamknięta, ale zachęcamy do wpisania się na listę rezerwową. Wszystkie osoby z listy rezerwowej otrzymają najnowszą publikację Annual CSR Outlook 2016 drogą mailową w dniu wydarzenia.
Pomysłodawcą projektu jest firma doradczo-edukacyjna CSRinfo, jedna z najbardziej doświadczonych firm na polskim rynku w zakresie edukacji i działań doradczych w obszarze CSR.
Partnerem Strategicznym 4. edycji raportu jest Bank Zachodni WBK, od 2012 w portfelu spółek wchodzących w skład Respect Index na GPW, w 2015 roku po raz drugi opublikował raport CSR.
Patronami honorowymi są: Ministerstwo Rozwoju, Związek Banków Polskich oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Partnerami medialnymi są: odpowiedzialnybiznes.pl oraz proto.pl.
Możliwość wpisania się na listę rezerwową
Zobacz relację z zeszłego roku
[[{„fid”:”16795″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]
Raport z ubiegłorocznej edycji