Komunikacja wewnętrzna - od strategii do narzędzi
XII Międzynarodowe Seminarium face 2008 odbędzie się w dniach 21-22 października w Hotelu InterContinental w Warszawie.
Konferencja poświęcona w całości komunikacji wewnętrznej skierowana jest do wszystkich osób związanych z tematyką komunikacji pracowniczej. Co roku stanowi ona okazję do zdobycia najnowszej wiedzy, poznania najlepszych praktyk, zaczerpnięcia świeżych pomysłów oraz wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów z innymi praktykami oraz wykładowcami.
W ramach trzech głównych tematów tegorocznej edycji konferencji: Strategia – Odbiorcy – Narzędzia, zaprezentowane zostaną case studies firm Coty, Ericsson, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, Mars, Tesco, Vattenfall. Dodatkowo przewidziana jest dyskusja z zaproszonymi ekspertami oraz wykłady gości specjalnych z zagranicy.
Z głównym wykładem wystąpi Roger D’Aprix z USA. Swoje wystąpienie wygłosi również Stephan Herrlich z Niemiec, który zaprezentuje przykłady zastosowania serwisów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej. Konferencję poprzedzą warsztaty „Jak efektywnie komunikować poważne zmiany i duże projekty?”.
Szczegółowe informacje o face 2008 dostępne są na stronach organizatora – GFMP Management Consultants. Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (kk)