Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Konferencja iComms o komunikacji wewnętrznej już 18 i 19 listopada. już 18 i 19 listopada 2021 roku w warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji icomms, poświęconej komunikacji wewnętrznej. podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych firmach. w tym roku mowa będzie o zupełnie nowej roli i zadaniach komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych oczekiwań pracowników. w programie znalazły się m.in. wystąpienia o tym, jak działa komunikacja wewnętrzna w microsofcie, w jaki sposób żabka komunikuje się z pracownikami w nowej – popandemicznej – rzeczywistości, czy też jakie eventy sprawdziły się w santanderze. o tym, jak pomóc pracownikom zadbać o ciało i umysł, powie dorota wiśniewska z aquanet, a o komunikacji onboardingowej opowiedzą monika skonieczka-śmietana i wioleta banaszek z allegro. adriana borucka, managing partner w agencji pinpoint – organizującej wydarzenie – przedstawi z kolei wnioski z raportu dobrych praktyk w obszarze komunikacji hybrydowej. drugiego dnia konferencji odbędą się natomiast warsztaty. wydarzenie skierowan ejest do menedżerów i specjalistów z działów pr odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną, menedżerów i specjalistów z działów hr wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie, liderów odpowiedzialnych za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą, osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menedżerskiej w komunikacji z zespołami, a także liderów i członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach. więcej informacji oraz rejestracja na stronie. proto.pl jest patronem medialnym konferencji.
Już 18 i 19 listopada 2021 roku w Warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji iComms, poświęconej komunikacji wewnętrznej.
Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych firmach. W tym roku mowa będzie o zupełnie nowej roli i zadaniach komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych oczekiwań pracowników.
W programie znalazły się m.in. wystąpienia o tym, jak działa komunikacja wewnętrzna w Microsofcie, w jaki sposób Żabka komunikuje się z pracownikami w nowej – popandemicznej – rzeczywistości, czy też jakie eventy sprawdziły się w Santanderze.
O tym, jak pomóc pracownikom zadbać o ciało i umysł, powie Dorota Wiśniewska z Aquanet, a o komunikacji onboardingowej opowiedzą Monika Skonieczka-Śmietana i Wioleta Banaszek z Allegro.
Adriana Borucka, Managing Partner w agencji PinPoint – organizującej wydarzenie – przedstawi z kolei wnioski z raportu dobrych praktyk w obszarze komunikacji hybrydowej.
Drugiego dnia konferencji odbędą się natomiast warsztaty.
Wydarzenie skierowan ejest do menedżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną, menedżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie, liderów odpowiedzialnych za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą, osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menedżerskiej w komunikacji z zespołami, a także liderów i członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.