Konferencja Marketing w Kulturze 2022 coraz bliżej!

dodano: 
04.04.2022
komentarzy: 
0

Jak promować wydarzenia kulturalne? Skąd czerpać inspiracje? W jaki sposób wykorzystywać trendy marketingowe w działalności instytucji kultury? To część zagadnień, jakie zostaną poruszone podczas Konferencji Marketing w Kulturze, która odbędzie się już 12 i 13 kwietnia.

Wydarzenie organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku odbędzie się już po raz siódmy. Konferencja skierowana jest do osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. Jej program został dopasowany do specyfiki komunikacji kultury i obejmie wystąpienia ekspertów i ekspertek z dziedziny marketingu i promocji, a także autorytetów naukowych czy pracujących w kulturze.

Prelegenci pochylą się nad zmianami, jakie pandemia spowodowała w zachowaniu odbiorców kultury. W programie tegorocznej edycji znajdą się wystąpienia na temat spójnej komunikacji marki instytucji, profilowania treści do różnych grup docelowych, wykorzystania NFT w kulturze czy promocji i pozyskiwania funduszy zagranicznych. Pojawi się także wątek metaverse, subskrypcji i sprzedaży „produktów kulturalnych”.

Prelegenci opowiedzą o podziale treści i komunikacji do zetek, millenialsów i boomersów, podejmą także temat employer brandingu w kulturze i budowania stałej relacji z odbiorcami wydarzeń. Konferencja obejmie także wystąpienia na temat storytellingu i dostępności instytucji kultury oraz przegląd case studies wydarzeń pandemicznych.

Wśród prelegentów tegorocznej edycji znajdą się m.in. Piotr Bucki (Bucki.pro), Zyta Machnicka (Lightness), Wojtek Kardyś (wojtekkardys.pl), Zuzanna Ciesielska (Centrum Cyfrowe).

Wydarzeniu towarzyszą też dwa całodniowe warsztaty, które odbędą się 11 kwietnia: o tworzeniu podcastów i treści audio dla kultury (prowadzony przez Agnieszkę Obszańską) i z przygotowywania edycji i promocji materiałów wideo (Marcin Andrzejewski). Na warsztaty obowiązują dodatkowe zapisy.

Konferencja odbędzie się w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, który jest partnerem wydarzenia. Możliwy jest także udział online.

W programie dodatkowym przewidziano: zwiedzanie teatru, spacer po terenach dawnej Stoczni Gdańskiej i zajęcia twórcze.

Rejestracja odbywa się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin