Konferencja Media Trendy 2012 z gościem specjalnym

dodano: 
05.03.2012
komentarzy: 
0

Konferencja Media Trendy 2012 już 19 kwietnia w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Gościem specjalnym imprezy będzie Bernhard Glock, Ex-Vice President Global, Media & Communication oraz Media Purchases w Procter&Gamble.

Bernard Glock to wieloletni szef mediów w P&G, a obecnie prezes firmy konsultingowej The Bernhard Glock Media Leadership Company LLC. Były orędownik holistycznego i zintegrowanego podejścia do planowania komunikacji oraz pionier w dziedzinie negocjacji i zakupu mediów, podnoszenia efektywności działań komunikacyjnych oraz zwiększania ROI z wydatków na media. Przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję Prezesa Światowej Federacji Reklamodawców WFA.

Jego wystąpienie „What inspires me most today after having left P&G 2 years ago” będzie jednym z tematów otwierających Konferencję. Glock pokaże, w jaki sposób można czerpać inspiracje z analizy danych o otaczającym nas świecie i jak przekształcać je w spójny opis biznesowego jutra. Na koniec, wzięty w krzyżowy ogień pytań, odpowie, na które z nowych trendów w mediach marketerzy powinni zwrócić uwagę i które powinni śmielej wykorzystywać w swojej pracy.

Odbędzie się także sesja plenarna „Be inspired”, która poświęcona będzie trendom w mediach, reklamie, komunikacji i marketingu. Po niej, uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich zagadnienia spośród trzech ścieżek tematycznych: „be social”, „be smart” oraz „be mobile”.

Więcej informacji na stronie. PRoto.pl patronuje wydarzeniu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin