Konferencja o PR
21 i 22 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja PR w biznesie, której organizatorem jest Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej Moderator. Spotkanie będzie poświęcone tematyce planowania strategii PR przy zakładaniu własnej firmy, a także roli komunikacji społecznej we własnym przedsiębiorstwie. Poruszone kwestie będą także dotyczyły biznesu społecznie odpowiedzialnego, możliwości wykorzystania mediów dla celów PR i pomiaru rezultatów tych działań.
Na spotkanie złoży się cykl wykładów oraz zajęć o charakterze warsztatowym. Wśród prowadzących zajęcia znajdą się eksperci branży public relations, praktycy pracujący w agencjach PR oraz wykładowcy warszawskich uczelni wyższych m.in. Anna Miotk (ITBC Communication), Adam Łaszyn (Alert Media), Juliusz Bolek (Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie), Iwona Gniedziejko-Płuciennik, Joanna Delbar (Telma Communications) i Teresa Wierzbowska (OS3 group). Szczegółowe informacje na temat konferencji oraz program dostępne są na stronie internetowej. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (psp)