.

 

Konferencja prSTANDARD: trudne czasy wymagają PR-u wolnego od schematów

dodano: 
14.04.2014
komentarzy: 
0

Polscy menedżerowie często traktują PR jak piąte koło u wozu, mało ważny dodatek do działań reklamowych. Tymczasem to potężny oręż biznesowy, którego należy używać w przemyślany sposób. PRoto.pl zaprasza 21-22 maja na prSTANDARD – spotkanie dla praktyków PR-u i komunikacji.

Myślenie strategiczne o działaniach PR wymaga zrozumienia, że wysyłka materiału prasowego ma swoje konsekwencje, jest pewnego rodzaju grą z dziennikarzami i z samymi klientami. Ważne jest zatem, co i kiedy wysyłamy, jak nasz komunikat wpisuje się w kontekst redakcyjny, na ile jest on spójny z działaniami reklamowymi i promocyjnymi prowadzonymi przez dział marketingu. To początek skutecznego budowania wizerunku firmy.

Organizatorzy pokażą najczęstsze błędy popełniane przez PR. Spróbujemy też wskazać, jak ich uniknąć. Opowiedzą, co sprawia, że materiał prasowy trafia do  dziennikarza.

Google staje się motorem napędowym zmian, które spowodowały, że agencje PR nie mogą już ignorować SEO, a agencje SEO muszą nauczyć się zasad komunikacji PR.

Skoordynowane działania w obszarze PR, content marketingu oraz SEO – to warunek powodzenia każdej kampanii wizerunkowej, marketingowej i PR-owej w internecie w roku 2014 i w latach kolejnych.

Po drodze do idealnej kampanii łączącej w sobie wszystkie zalety tych 3 dziedzin oczekuje na nas wiele pułapek. Jak rozmawiać z wydawcami? W jaki sposób tworzyć optymalne teksty, które są atrakcyjne i angażujące? W jaki sposób skalować zasięg takich kampanii?

O tym, jakie są teoretyczne podstawy tego rodzaju działań i jak zastosować je w praktyce, dowiecie się na konferencji prSTANDARD.

W gronie prelegentów znalazły się takie firmy jak: Instytut Monitoringu Mediów, ENERGA-OPERATOR, Kristensen Group, MUZA, TEXTBROCKER, Deloitte Polska, Harvard Business Review Polska, Kredito24.pl, Communicando, 2mGroup, Bloomberg BusinessWeek Polska, Grupa Unity, Peppermint, JBcomm, Business & Culture.

Trudne czasy wymagają PR-u wolnego od schematów.

Zapraszamy do udziału w konferencji, specjalna cena tylko dla czytelników PRoto.pl , dodatkowo prezent do odbioru podczas konferencji

Wpisz kod promocyjny „proto” i kup taniej (5 % od ceny dnia) .

Zarezerwuj miejsce

Szczegóły

Miejsce: Centrum Konferencyjne, budynek Focus, I piętro, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Termin: 21-22.05, godz.  9.30  – 17.30

Organizator: internetSTANDARD

Kontakt: Renata Grabowiec , tel. 662 287 744,  mail: Renata_Grabowiec@idg.com.pl

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin