16 marca odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Forbes Executive Congress, które tym razem będzie poświęcone tematowi zarządzania reputacją w procesie zmian. Jego organizatorami są magazyn Forbes oraz firma Lighthouse Consultants. Spotkanie będzie złożone z dwóch części: konferencyjnej oraz warsztatowej. W trakcie modułu konferencyjnego zaplanowano debatę oksfordzką na temat „Dlaczego media interesują się problemami firm a nie ich sukcesami?”, w której wystąpią m.in. Michał Kobosko, redaktor naczelny Newsweek Polska, Grzegorz Miecugow, szef wydawców TVN24, Piotr Płocharski, managing director, Lighthouse Consultants.
Tematem drugiego panelu, moderowanego przez red. Magdalenę Klimkiewicz, PRoto, będą kulisy dziennikarstwa śledczego. W panelu tym udział wezmą Marek Kęskrawiec, Newsweek, Jerzy Jachowicz, Dziennik, Marek Palczewski, kierownik Zakładu Dziennikarstwa, Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Monika Niewinowska, rzecznik prasowy Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.
W części konferencyjnej przedstawione zostaną także wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Millward Brown SMG/KRC na temat zarządzania reputacją w sytuacjach kryzysowych w polskich realiach. W kolejnej części spotkania odbędą się zajęcia w formie symulacji kryzysowej. Warsztaty zostaną poświęcone wybranym sektorom biznesu, dla których kwestie związane z ochroną reputacji są bardzo ważne, w tym m.in. branżom: finansowej, ubezpieczeniowej, farmaceutycznej i motoryzacyjnej. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej spotkania. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (psp)