W dniach 22-23 maja w Hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się kongres Sponsoring 2007, poświęcony skutecznym metodom kształtowania wizerunku firmy. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do dyrektorów, menedżerów i specjalistów, którzy odpowiadają w przedsiębiorstwach za public relations, działalność CSR i społeczną, promocję oraz marketing.
W trakcie imprezy zostaną poruszone zagadnienia m.in. szans i zagrożeń działalności sponsoringowej, skutecznego kształtowania marki w czasach, gdy reklama może być mało efektywna, a także metod mierzenia efektów decyzji sponsorskich. Uczestnicy spotkania zapoznają się też z tematyką relacji pomiędzy sponsoringiem a działalnością społeczną oraz „kruczkami” prawnymi i prawno-podatkowymi dotyczącymi tej aktywności. Organizatorem kongresu jest ECU Marketing, a szczegółowe informacje na temat spotkania są dostępne na stronie internetowej. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (psp)


