.

 

Konkurs EB Kreator startuje po raz piąty

dodano: 
25.01.2019
komentarzy: 
0

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EB Kreator 2018, którego celem jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz inspirowanie przedstawicieli biznesu do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. Jego organizatorem jest serwis GoldenLine.

Do konkursu można zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego zrealizowane w 2018 roku. W poprzedniej edycji 108 firm zgłosiło aż 190 projektów.

„Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employerbrandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji” – mówi Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine. „Zgłoszenie to również forma pochwały dla działów odpowiedzialnych za działania wizerunkowe, tym bardziej warto” – dodaje.

Konkurs podzielono na siedem kategorii: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wewnętrzna kampania employer branding oraz Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne.

W poprzedniej edycji jury wyróżniło ponad 30 pracodawców, a zwycięzcami zostali Apptension, Kwiaty&Miut, PwC Polska, IKEA Retail, Capgemini Polska oraz McDonald’s Polska.

Tegoroczne zgłoszenia będzie oceniać jury w składzie: Adam Wąsik i Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl), Iwona Grochowska (Nais) oraz Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).

Więcej informacji na stronie.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz dołączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia są przyjmowane do 25 lutego 2019 roku, a udział w konkursie jest bezpłatny.

Wyniki zostaną ogłoszone 28 marca podczas gali w Teatrze Capitol w Warszawie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin