.

 

Konkurs Innovation 2018. Nagrody już wręczone

dodano: 
25.04.2018
komentarzy: 
0

23 kwietnia 2018 roku, podczas gali Innovation 2018, która odbyła się w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej, członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

fot. Radek Zawadzki

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media.   

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

IDEA BANK oraz HAND MADE (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa

DRAGON ROGUE za kampanię  „INNA BAJKA. Superfood na co dzień” w podkategorii Produkt

PERFOMICS oraz SPARK FOUNDRY (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy

GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy

HAVAS MEDIA GROUP za „Tankuj24” w podkategorii  E-commerce/M-commerce

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:

GONG za „Tymbark Funbot”  w podkategorii Content

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”  w podkategorii Design

SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii Content

SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii UX

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:

AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe

PUBLICIS MEDIA za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne

GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne:

GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Kartka wentylacyjna”  w podkategorii Touchpoint

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych i są to:  Idea Bank oraz AMS.

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin