sobota, 20 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKonkurs na Intranet

Konkurs na Intranet

Rozpoczęła się pierwsza edycja konkursu na Najlepszy Intranet oraz Strategię i Osobowość Komunikacji Wewnętrznej – INTERNALE 2010. Jego organizatorem jest portal Intranety.pl.

 Nagrody konkursowe zostaną przyznane w dziesięciu regulaminowych kategoriach:

  1. Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
  2. Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
  3. Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
  4. Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej
  5. Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
  6. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Redaktor Intranetu
  7. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria IT i Administracja
  8. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu
  9. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Manager Komunikacji Wewnętrznej
  10. Największa Innowacja w Intranetach

Warunkiem uczestnictwa jest pobranie i wypełnienie formularza, dostępnego na stronie internetowej www.intranety.pl/internale i przesłanie zgłoszenia na adres mailowy internale@intranety.pl. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 31 lipca. W kolejnym etapie Jury, w skład którego wchodzą osobowości reprezentujące środowisko branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej, wybierze nominowanych w danych kategoriach. Następnie nominowani będą mieli obowiązek przesłania prezentacji, na podstawie których Jury wybierze zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 20 października 2010 r. podczas uroczystej Gali. Udział w konkursie jest bezpłatny. Szczegółowy regulamin, formularz zgłoszeniowy oraz informacja o konkursie znajdują się na stronie internetowej www.intranety.pl/internale

Podstawowym zadaniem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.
Patronem medialnym konkursu jest PRoto.pl. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj