.

 

KTR’2011 rozstrzygnięty

dodano: 
20.04.2011
komentarzy: 
0

W sumie 669 prace i dwie nowe kategorie Young Directors i Young Photographers w Polskim Konkursie Reklamy KTR’2011. Złoto dla Euro RSCG za reklamę społeczną „Klips” oraz dla Leo Burnett za kampanię zintegrowaną „Sukiennice - Stories Behind The Paintings”.

W tegorocznej edycji Konkursu Reklamy KTR’2011 w kategorii Young Creatives zmierzyły się ze sobą 184 osoby w 7 dyscyplinach: Cyber, Design, Film, PR, Print, Media i Clients. W Creative Students rywalizowały 73 osoby. Wprowadzono też nową kategorię Young Clients, w której wystartowało 7 zespołów reprezentujących największych reklamodawców w Polsce. Obradom jury w kategoriach Reklama Drukowana, Film/Radio i Kampania przewodniczył dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię – Horacio Puebla. Agencji tej przyznano też nagrodę Agencji Reklamowej Roku. Fotografem Roku został Łukasz Murgrabia, natomiast tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku otrzymało Platige Imane. Opus Film to najlepszy dom produkcyjny, 180Hartbeats – Agencja Interaktywna Roku. Reklama „Netia bez VAT” została wyróżniona za reżyserię (Maciej Kowalczuk). Doceniono również film „Miasto Ruin” przygotowany dla Muzeum Powstania warszawskiego przez Platige Imane (efekty specjalne) i projekt Urzędu miasta Kraków „Gołębie kręcą Kraków” (marketing miejsc).

Nagrodę specjalną za Łamanie Stereotypów w Reklamie otrzymała V&P Agencja Reklamowa za kampanię „Czystość na okrągło!” i dom mediowy Mediacom za „Świat Pampers”. Nagroda im. Anny Iwaszkiewicz powędrowała do domu produkcyjnego Film Produkcja i agencji Just za kampanię dla Grupy Żywiec „Warka Ekstraklasa”. PRoto.pl objęło wydarzenie patronatem.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin