LinkedIn będzie proponował wpisy na podstawie algorytmu
LinkedIn pod koniec marca 2023 roku zapowiedział nowe funkcje na platformie. Jak przekazuje Tomer Cohen, Chief Product Officer, serwis będzie m.in. proponował użytkownikom posty na postawie algorytmu. LinkedIn chce w ten sposób pomóc odkrywać członkom platformy treści, które mogą ich zainteresować.
Ponadto, LinkedIn wyświetli krótką ankietę pod sugerowanym wpisem i zapyta, czy post był wartościowy. Użytkownik będzie mógł zaznaczyć jedną z trzech odpowiedzi, a następnie wskazać, dlaczego wpis był lub nie był przydatny.
Źródło: linkedin.com
Serwis wprowadza również przycisk „X” przy postach, co ma ułatwić użytkownikom szybsze wskazywanie tych publikacji, których nie chcą oglądać na swojej stronie głównej.
Źródło: linkedin.com
Jednocześnie serwis informuje, że położy większy nacisk na wyświetlanie wpisów z sieci kontaktów danego użytkownika, tak, aby nie ominąć postów, które ktoś z sieci polubi lub skomentuje, a które LinkedIn uzna za „cenne zawodowo”.
Użytkownicy otrzymają również możliwość wyszukiwania tematów, które ich interesują, a następnie filtrowania według kategorii, np. wydarzenia, kursy lub newslettery.
Źródło: linkedin.com
Serwis przypomina również, że na początku marca 2023 wprowadził artykuły oparte na sztucznej inteligencji. (bs)