Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn wprowadza opcję Stories. Na razie w Brazylii. linkedin wprowadza funkcję stories na swojej platformie – podaje socialmediatoday.com. nowa opcja w tej chwili jest dostępna dla części użytkowników z brazylii. serwis społecznościowy informował o rozpoczęciu testów tego rozwiązania w lutym. źródło informuje, że aktualizacja przypomina stories platform takich jak facebook czy instagram – znajduje się również u góry ekranu i można w niej wykorzystywać dostępne naklejki i inne narzędzia do dekoracji udostępnianych treści. jak czytamy, funkcja jest dostępna na urządzeniach mobilnych. publikowane materiały mogą liczyć maksymalnie 20 sekund i można je oglądać przez 24 godziny, jednak treści mogą być zapisywane. dodatkowo użytkownicy mogą udostępniać stories swoich profili lub innych użytkowników w prywatnych wiadomościach, ale taka opcja nie dotyczy wysyłania wiadomości do stron firmowych. wszystkie informacje profilowe przy udostępnianych relacjach mogą być kontrolowane za pomocą ustawień. źródło: socialmediatoday.com. dalej socialmediatoday.com podaje, że wprowadzenie takiej aktualizacji na linkedinie spotyka się z krytyką, jednak źródło zauważa szanse dla takiego rozwoju – stories są coraz bardziej powszechne, a dla młodszego pokolenia mogą stać się bardziej wartościowe od tradycyjnego kanału informacyjnego. oprócz tego platforma może w ten sposób zwiększyć poziom zaangażowania na swoim serwisie – czytamy. (kd).
LinkedIn wprowadza funkcję Stories na swojej platformie – podaje socialmediatoday.com. Nowa opcja w tej chwili jest dostępna dla części użytkowników z Brazylii. Serwis społecznościowy informował o rozpoczęciu testów tego rozwiązania w lutym.
Źródło informuje, że aktualizacja przypomina Stories platform takich jak Facebook czy Instagram – znajduje się również u góry ekranu i można w niej wykorzystywać dostępne naklejki i inne narzędzia do dekoracji udostępnianych treści.
Jak czytamy, funkcja jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Publikowane materiały mogą liczyć maksymalnie 20 sekund i można je oglądać przez 24 godziny, jednak treści mogą być zapisywane. Dodatkowo użytkownicy mogą udostępniać Stories swoich profili lub innych użytkowników w prywatnych wiadomościach, ale taka opcja nie dotyczy wysyłania wiadomości do stron firmowych. Wszystkie informacje profilowe przy udostępnianych relacjach mogą być kontrolowane za pomocą ustawień.

Źródło: socialmediatoday.com
Dalej socialmediatoday.com podaje, że wprowadzenie takiej aktualizacji na LinkedInie spotyka się z krytyką, jednak źródło zauważa szanse dla takiego rozwoju – Stories są coraz bardziej powszechne, a dla młodszego pokolenia mogą stać się bardziej wartościowe od tradycyjnego kanału informacyjnego. Oprócz tego platforma może w ten sposób zwiększyć poziom zaangażowania na swoim serwisie – czytamy. (kd)