.

LinkedIn wprowadza Centrum Bezpieczeństwa Marki

dodano: 
17.11.2022
komentarzy: 
0

W połowie listopada 2022 roku LinkedIn na swoim blogu poinformował, że wprowadza Centrum Bezpieczeństwa Marki w „Menedżerze kampanii”.

Dzięki nowej opcji użytkownicy otrzymają dostęp do kilku funkcji, które, jak podaje serwis, mają wpłynąć na zwiększenie skuteczności reklam.

Pierwszą nową funkcją będzie możliwość pobrania pełnej listy wydawców witryn, do których trafi reklama. Użytkownik będzie mógł również tworzyć „listę zablokowanych” lub „listę dozwolonych” stron.

Źródło: linkedin.com/business

Możliwe będzie przesłanie listy zawierającej maksymalnie 100 tys. witryn, adresów URL i aplikacji dostępnych w App Store lub Sklepie Play, na które użytkownik chce zezwolić lub które chce zablokować. Przetworzenie przez system LinkedIna przesłanej listy i zastosowanie jej w kampanii reklamowej może potrwać do 48 godzin.

LinkedIn umożliwia również korzystanie z platformy DoubleVerify, aby uniknąć nieodpowiednich treści i docierać do pożądanych odbiorców. (bs)

Źródło:

linkedin.com/business
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin