.

 

LinkedIn wprowadza narzędzie ułatwiające śledzenie działań na stronie internetowej

dodano: 
02.02.2024
komentarzy: 
0

31 stycznia 2024 roku LinkedIn poinformował na swojej stronie o wprowadzeniu nowego narzędzia – Website Actions. Ma ono na celu umożliwienie marketerom B2B korzystającym z LinkedIn Insight Tag przechwytywania i mierzenia działań na stronie internetowej bez konieczności stosowania kodów śledzenia. Website Actions pomaga marketerom osiągać lepsze wyniki i optymalizować strategie marketingowe przez m.in. silniejszy retargeting, dokładne pomiary oraz optymalizację budżetu.

Dzięki działaniom w witrynie firmy osiągają satysfakcjonujące wyniki, zwiększając współczynnik konwersji i zwrot z inwestycji, a także usprawniając swoje podejście do analizy danych. Serwis przytacza przykład firmy Cognism, zajmującej się analizą sprzedaży, która wykorzystała Website Actions do segmentacji odbiorców według intencji i uruchomienia spersonalizowanych kampanii dla próśb o demo. Dzięki temu uzyskała ona 3-krotny wzrost konwersji i 135 proc. wzrost współczynnika klikalności (CTR). (ao)

Źródło:

linkedin.com, Introducing Website Actions: Your B2B Marketing Advantage, 31.01.2024
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin