Marketerzy skrzyżowali swoje szyki na Skrzyżowaniu

dodano: 
15.12.2009
komentarzy: 
0

O dobrych praktykach w brandingu miast opowiadali 11 grudnia uczestnicy spotkania Skrzyżowanie 2009, które miało miejsce w warszawskim Multikinie.W jego trakcie swoje prezentacje przedstawili: Piotr Wachowicz z Urzędu Miasta Szczecin, Hans Dominicus z Amsterdam Tourism and Convention Board oraz Anna Proszowska, dyrektor programowa Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Organizatorami spotkania był Urząd Miasta Szczecin oraz Maciej Budzich - twórca blogu mediafun.pl.

Piotr Wachowicz, Dyrektor Biura Promocji i Informacji szczecińskiego magistratu przedstawił strategię, wedle której tworzona jest marka Szczecina. W swojej prezentacji przedstawił działania podejmowane przez szczeciński ratusz jako kompleksową i zakrojoną na szeroką skalę strategię, w wyniku której ma w przyszłości powstać miasto o całkowicie nowej jakości (jak na razie koncepcja promocji Szczecina opiera się na wizji tego właśnie, nowego miasta).

Hans Dominikus zaprezentował natomiast „od kuchni”, jak tworzono markę „Iamsterdam”. W swojej prezentacji cofnął się on do roku 1969, kiedy to holenderska stolica była kojarzona głównie z wolną miłością, narkotykami, rock’n’rollem oraz studenckimi zadymami. Dominicus, krok po kroku, przedstawiał, jak udało się zmienić nastawienie świata do Amsterdamu i uwolnić potencjał tkwiący w amsterdamskich placówkach kulturalnych.

W ostatniej prezentacji, Anna Proszowska-Sala przedstawiła nowe trendy w marketingu miejsc, skupiając się na mediach społecznościowych i zwracając uwagę na rolę, jaką odgrywają postaci prezydentów miast w kreowaniu miejskich marek. Proto było patronem medialnym spotkania. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin