.

Meta nawiązała współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę

dodano: 
17.08.2022
komentarzy: 
0

17 sierpnia 2022 roku biuro prasowe Mety poinformowało o rozpoczęciu ogólnoeuropejskiej kampanii „My Kind of Place”, kładącej nacisk na bezpieczeństwo młodzieży w aplikacjach Facebook oraz Instagram. W ramach polskiej edycji Meta nawiązała współpracę z fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. 

Jak czytamy w komunikacie prasowym, kampania ma przypominać o dostępnych na Instagramie oraz Facebooku narzędziach, które można wykorzystać do kontrolowania swojej aktywności oraz dbania o bezpieczeństwo podczas korzystania z aplikacji. 

Loulou João, ilustratorka i animatorka 3D, stworzyła serię filmów przedstawiających sześć narzędzi bezpieczeństwa przez cyfrowy świat, który składa się z cukierkowych postaci i obiektów. Postacie występujące w kampanii przeżywają przygody związane z dbaniem o bezpieczeństwo w internecie. 

Narzędzia, o których przypomina kampania, to m.in. ukryte słowa (ukrywanie próśb o zgodę na otrzymywanie wiadomości, których nie chce się widzieć, oraz obraźliwych komentarzy), dzienny limit/zrób sobie przerwę (cykliczne powiadomienia o odpoczynku od aplikacji), a także kontrola nad komentarzami oraz tagami i oznaczeniami. (zd)

Źródło zdjęcia głównego: instagram.com/louloujoao

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin