.

Meta wprowadza nowe narzędzie do automatyzacji tworzenia reklam

dodano: 
12.08.2022
komentarzy: 
0

15 sierpnia 2022 roku Meta udostępni reklamodawcom z całego świata narzędzie Advantage+ Shopping Campaigns, dzięki którym zyskają oni nowe sposoby optymalizacji kampanii zakupowych – czytamy w komunikacie firmy Zuckerberga. 

Nowy produkt automatyzuje proces tworzenia kampanii dla branży e-commerce i retail.  Jak podaje Meta, narzędzie pomoże wyeliminować ręczne etapy tworzenia reklam, a dzięki sztucznej inteligencji automatyzowanych może być do 150 kombinacji jednocześnie, co sprawi, że reklamodawcy będą mogli maksymalnie wykorzystać swój budżet reklamowy i dowiedzieć się, które reklamy działają. 

„Odkryliśmy, że 52 proc. konsumentów chce znaleźć marki i produkty, o których nie słyszeli, ale które są zgodne z ich preferencjami zakupowymi. Dzięki rozwiązaniom Advantage+ reklamodawcy mogą wykorzystać moc sztucznej inteligencji, aby zapewnić bardziej trafne kampanie osobom, które mają największe znaczenie dla ich firm” – pisze Meta.

Źródło: about.fb.com

Z komunikatu dowiadujemy się również, że małe firmy będą mogły wykorzystać Advantage+ Creative i Advantage Audience do tworzenia reklam za pośrednictwem swojej strony na Facebooku. Narzędzia te mają pomóc im zaoszczędzić czas przy jednoczesnym wykorzystaniu mniejszych sum pieniędzy, aby dowiedzieć się, która reklama osiąga najlepsze wyniki. 

Meta informuje, że zaczyna testować nową optymalizację, która doda muzykę z katalogu dźwiękowego do reklam opartych na obrazie, w przypadku umieszczenia w reklamach Reels. (zd)

Źródło:

about.fb.com, Introducing New Automation Tools to Increase Sales and Drive Growth, 12.08.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin