28 października o godz. 13 kolejna, XIV już edycja DIALOG PR. Tym razem spróbujemy dowiedzieć się…
Jaki jest wizerunek banków w Polsce i na świecie, jak wizerunek światowych instytucji finansowych wpłynął na postrzeganie banków w Polsce. Wspólnie z wybitnymi panelistami zastanowimy się, jak i czy banki poradziły sobie z kryzysem wizerunkowym w 2009? Czy części problemów dało się uniknąć działaniami komunikacyjnymi, a instytucje finansowe nie były przygotowane na taki obrót sytuacji? Porozmawiamy także o przyszłości banków i tym, co przeszłość nauczyła zespoły prasowe i specjalistów ds. komunikacji w bankach i jakie przełożenie ma to na potencjalną powtórkę z wizerunkowego kryzysu.
Już najwyższy czas na dyskusję: Mieć, być i dobrze wyglądać, czyli o wizerunku banków
W związku z tym serdecznie zapraszamy Państwa do poszukania odpowiedzi na powyższe pytania razem z naszymi panelistami:
Dr. Przemysławem Barbrichem ze Związku Banków Polskich
Dr. Michałem Macierzyńskim z Banku PKO BP
Arkadiuszem Mierzwą z Banku Pekao SA
Piotrem Utratą z ING Banku Śląskiego
Rozmowę poprowadzi: Maciej Samcik, z Gazety Wyborczej
Tutaj przyjmujemy zgłoszenia do udziału w XIV edycji Dialog PR
Panel odbędzie się 28 października o godz. 13 w Klubie Bankowca, Warszawa ul. Smolna 6
Organizatorami spotkania jest PRoto.pl i Związek Banków Polskich
Partnerami XIV edycji konferencji Dialog PR są: