Nagrody IV edycji konkursu Teraz Polska Promocja rozdane

dodano: 
07.12.2010
komentarzy: 
0

Znamy najlepsze prace magisterskie dotyczące promocji Polski. 6 grudnia w Pałacu Staszica w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie Teraz Polska Promocja. Dla autorów najlepszych prac magisterskich przygotowano bardzo atrakcyjną pulę nagród finansowych – łącznie blisko 50 tysięcy złotych.Tematem konkursu jest szeroko rozumiana promocja Polski – od zagranicznego wizerunku naszego kraju przez promocję gospodarczą  (eksport, inwestycje i turystyka), aż po promocję rozwoju regionalnego, edukacji, nauki, kultury czy sportu.

Kapituła IV edycji konkursu Teraz Polska Promocja przyznała 3 nagrody główne: dwa drugie miejsca (5 tys. zł) jedno trzecie (3 tys. zł), 3 wyróżnienia, a także 4 nagrody specjalne. Jak mówi Przewodniczący Kapituły Konkursu prof. dr hab. Alojzy Nowak, w tym roku odstąpiono od przyznania pierwszej nagrody, ponieważ spośród wielu prac nie udało się bezspornie wyłonić najlepszej.

Głównym organizatorem konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, a także Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronat honorowy nad projektem objęli ministrowie: gospodarki, spraw zagranicznych, sportu i turystyki, nauki i szkolnictwa wyższego, rolnictwa i rozwoju wsi, rozwoju regionalnego oraz Narodowy Bank Polski. W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW. 

Konkurs Teraz Polska Promocja jest elementem programu „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy” realizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego pod stałym patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

Poniżej szczegółowa lista laureatów:

II nagroda - Katarzyna Małgorzata Jędrusik

„Wystawy EXPO jako skuteczne narzędzie promocji Polski na świecie na przykładzie Wystawy EXPO 2008 w Saragossie”

Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Promotor: prof. dr hab. Eugeniusz Pudełkiewicz

 

II nagroda – Paulina Etterle – Kaszowska

„Promocja Krakowa na hiszpańskim rynku turystycznym”

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej - Katedra Zarządzania w Turystyce

Uniwersytet Jagielloński

Promotor: dr Barbara Dobrzańska – Socha

 

III nagroda – Malwina Agnieszka Jeka

„Perspektywy rozwoju turystyki żeglarskiej jako markowego produktu turystycznego Polski”

Międzynarodowe Studium Turystyki i Rekreacji

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Promotor: dr Halina Powęska

 

Nagroda Specjalna Ministra Gospodarki: Elżbieta Antonina Bogatko

„Porównanie koncepcji promocji kraju w celu przyciągania bezpośrednich inwestycji zagranicznych na przykładzie Polski i Republiki Czeskiej”

Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu

Szkoła Główna Handlowa

Promotor: dr Wojciech Budzyński

 

Nagroda Specjalna Ministra Rozwoju Regionalnego: Marta Agnieszka Adamek

„Społeczeństwo informacyjne a kapitał społeczny. Na przykładzie województwa podkarpackiego”

Wydział Humanistyczny

Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie

Promotor: prof. dr hab. Ignacy Fiut

 

Nagroda Specjalna Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego: Marta Monika Chwalińska

„Orawskość: między poczuciem regionalności a lojalnością państwową”

Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej

Uniwersytet Warszawski

Promotor:  Prof. dr hab. Lech Mróz

 

Nagroda Specjalna Ministra Sportu i Turystyki: Izabela Sulimowicz

„Rzeki bydgosko-toruńskiego obszaru metropolitalnego; ich zagospodarowanie i użytkowanie turystyczne”

Wydział Turystyki i Geografii

Wyższa Szkoła Gospodarki

Promotor: dr Janusz Sewerniak, prof. WSG

 

Wyróżnienia:

Beata Małgorzata Bogucka

„Analiza i porównanie kampanii promocyjnych wybranych miast europejskich”

Międzynarodowe Studium Turystyki i Rekreacji

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Promotor: dr inż. Marzena  Lemanowicz

 

Monika Steltmann

„Plany rozwojowe miast o funkcji turystycznej i ich realizacja. Przykład Chełmna”

Wydział Turystyki i Geografii

Wyższa Szkoła Gospodarki

Promotor: dr Janusz Sewerniak, prof. WSG

 

Bartosz Szmit

„Proces kreowania wizerunku Polski - analiza sytuacji i wytyczne dla dalszego rozwoju”

Wydział Zarządzania

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Promotor: dr hab. Ireneusz Rutkowski, prof. UEP

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin