sobota, 5 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościNajlepsze kampanie społeczne

Najlepsze kampanie społeczne

Konkurs na „Kampanię Społeczną Roku 2008” został rozstrzygnięty. W kategorii „Inicjatywy Obywatelskie” Jury zdecydowało o przyznaniu nagrody ex aequo dla dwóch kampanii:
„Niepełnosprawni intelektualnie mogą cię zarazić… ale tylko pasją” – TBWA dla Polskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz „Krewniacy” – kampania Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi.

W kategorii „Kampanie firm” zwyciężała akcja „Mam Haka na raka” – Hill and Knowlton Poland dla GlaxoSmithKline oraz Polskiej Unii Onkologii.

W kategorii „Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych” jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody w obecnej edycji konkursu. Wyróżnienie otrzymała natomiast kampania Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy”, którą zrealizowały agencje Partner of Promotion oraz Wundermann/Young&Rubicam.

Także w kategorii „Kampanie instytucji branżowych” nie przyznano nagrody. W rankingu publiczności, w którym głosowali czytelnicy portalu kampaniespoleczne.pl, wygrała kampania: „Prowadzę – jestem trzeźwy”, którą przygotowała Business Consulting we współpracy z Duszpasterstwem Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. PRoto było patronem medialnym konkursu. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć tutaj. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł