Najnowsze raporty społeczne firm - zagłosuj!

dodano: 
08.11.2013
komentarzy: 
0

Organizatorami konkursu Raporty Społeczne są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC i SGS. PRoto.pl patronuje akcji.

Do tegorocznej edycji konkursu zostały zgłoszone 33 raporty społeczne. Opisują one wpływ organizacji w obszarze środowiskowym, społecznym i biznesowym - w Polsce. Internauta w dniach od 8 do 25 listopada br. na stronie konkursu typuje jego zdaniem trzy najlepsze raporty. Wyniki głosowania zostaną przedstawione 3 grudnia br. podczas konferencji podsumowującej 7. edycję konkursu.

„Chcielibyśmy, aby po raport społeczny sięgnął każdy, kto jest zainteresowany działalnością firmy. Przecież każdy coś kupuje, czy korzysta z usług - a więc każdy ma kontakt z firmami i ma prawo do zapoznania się, z tym jak działają. Nagroda internautów jest wyjściem do szerokiego grona potencjalnych czytelników raportów. Mamy tu dwa cele. Pierwszy to informacyjny. Chcemy zainteresować odbiorców faktem, że firmy przygotowują takie materiały ,i co ciekawe, coraz częściej w przyjaznej formie stron internetowych i, że nie są to wewnętrzne dokumenty tylko do szuflady. Drugi, że możesz czytelniku takiego raportu ustosunkować się do tego, co czytasz, oddając swój głos” - mówi Ewa Albińska, menadżerka Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

W ramach konkursu Raporty Społeczne przyznawana jest również Nagroda główna, jej zdobywcę wskazuje jury konkursu. Oprócz tego wyłaniani są laureaci następujących kategorii: Nagroda Ministerstwa Gospodarki, Najlepszy debiut. Raporty mogą zdobyć również wyróżnienia. W tym roku, już po raz drugi, raporty zostaną ocenione także przez dziennikarzy, którzy przyznają Nagrodę dziennikarzy.

Informacja o ubiegłorocznych wynikach konkursu dostępna TUTAJ.

Głównym celem Konkursu Raporty Społeczne jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania pozafinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki tej inicjatywie wyróżniane są przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs  przyczynia się do transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami.

Patroni: Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Patroni medialni: PRoto.pl. Polskie Radio RDC, Dziennik Gazeta Prawna, Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Bankier.pl, eGospodarka.pl, Euractiv.pl, wnp.pl

Zapoznaj się i zagłosuj Twoim zdaniem na najlepsze z nich!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin