Netykieta w mediach społecznościowych ma znaczenie!

dodano: 
06.05.2016
komentarzy: 
0

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobre imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. „Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych" (Wydawnictwo Słowa i Myśli) to pozycja, której dotąd nie było.

Z książki dowiesz się:
- dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety,
- czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt),
- kiedy komentowanie to już hejtowanie,
- dlaczego zaproszenie od Beyoncé czy Keanu Reevesa to niekoniecznie wyróżnienie,
- jak opowiedzieć historię... snapując,
- ile prawdy jest w stwierdzeniu: jeśli nie jesteś w sieci, nie żyjesz.

 

„Książka Tomasza Reicha ukazuje się na rynku w optymalnym momencie. Nigdy wcześniej negatywne zachowania w internecie nie budziły tak intensywnej dyskusji. Autor stanowi w tej debacie jeden z głosów rozsądku, edukując, jak wypada zachowywać się w sieci. Wskazuje dobre praktyki w przypadku każdego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych. Doradza, jak dbać o markę osobistą. To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych” - pisze Anna Miotk, strateg komunikacji.

O autorze
Tomasz Reich − redaktor naczelny i założyciel portalu Nowa Warszawa.pl. Z mediami związany jest od ponad 20 lat. Pracował m.in. dla „Rzeczpospolitej”, „Newsweek Polska”, Gazeta.pl, „Życie na Gorąco”, „Profit” (obecnie „Forbes”). Jest wykładowcą w Katedrze Studiów Społecznych, Politycznych i Międzynarodowych Collegium Civitas, w której zajmuje się tematyką nowych mediów. Jest absolwentem filologii polskiej i dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu. Przez pięć lat pracował w największych agencjach i domu mediowym, gdzie odpowiadał za komunikację marki w social mediach. Prowadził m.in.: komunikację Nescafe Polska, Republika Kaktusa, Hortex, Mercedes Polska, Era i wiele innych. Jest pasjonatem fotografii wykonywanych z dachów wieżowców. Pomysłodawca i realizator pierwszej na świecie „Nocy Wieżowców”, a także konkursu fotograficznego „Warsaw Insta Festival”.

9 maja, godz. 18:00
Empik Nowy Świat, Warszawa, Nowy Świat 15/17

Prowadzenie spotkania: Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu PRoto.pl

 

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin