sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościNiemiecka kampania „Simply FEEL GOOD” promuje zrównoważone podróże

Niemiecka kampania „Simply FEEL GOOD” promuje zrównoważone podróże

W 2023 roku Niemcy awansowały w Indeksie Celów Zrównoważonego Rozwoju (Indeks SDG), obejmującym 193 kraje członkowskie ONZ, z szóstego na czwarte miejsce. Z tej okazji Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wznowiła kampanię „Simply FEEL GOOD”, która ma na celu promowanie pomysłów na zrównoważone podróżowanie – informuje turystyka.rp.pl.

Według analizy IPK International Deutschland z września 2022 roku, potencjalni odwiedzający umieścili Niemcy na trzeciej pozycji wśród 27 państw porównywanych pod względem ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju – podaje źródło, powołując się na komunikat DZT.

Jak podkreśla cytowana przez źródło prezes DZT Petra Hedorfer, w prowadzonej od 2021 roku kampanii „Feel Good” zostały wypromowane duże liczby profesjonalnych ofert turystycznych opatrzonych certyfikatami zrównoważonego rozwoju. Hedorfer wspomina również, że akcja ma pokazać jak podczas jednego wyjazdu do Niemiec można połączyć zrównoważony rozwój, rozrywkę i przyjemności, a także bogactwo doznań i przeżyć.

Głównym elementem kampanii „Simply FEEL GOOD 2023” jest strona internetowa prezentująca 140 pomysłów na zrównoważone podróżowanie, które dzielą się na cztery segmenty: „odkrywanie”, „przyjemności”, „noclegi” i „w trasie”. Ponadto, mapy Niemiec zawierają linki do kolejnych ofert na stronach 16 krajów związkowych oraz do miejsc zakwaterowania, które mogą wykazać się certyfikatem zrównoważonego rozwoju – czytamy.

Do promocji kampanii używane są formy takie jak reklama natywna, reklama w wyszukiwarkach internetowych, w mediach społecznościowych czy biuletyny i materiały prasowe. Organizowane są także działania z zakresu public relations. Akcja jest realizowana zarówno w krajach europejskich, jak i w Stanach Zjednoczonych i Japonii. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj