Nieobecni w rankingu: zadecydowała polityka centrali i mała liczba stałych klientów

dodano: 
17.11.2014
komentarzy: 
0

Łukasz Kluj, Regional Director Eastern Europe, LEWIS PR

Agencja LEWIS PR nie bierze udziału w rankingu ZFPR z powodu ograniczeń wynikających z globalnej polityki naszej firmy, do której jako oddział musimy się stosować. Mimo to, inicjatywa rankingu ZFPR, jak i wszelkie inne działania promujące przejrzystość w branży PR, jest naszym zdaniem pożyteczna. Oczywiście należy pamiętać, że z punktu widzenia klienta jest dużo innych, ważniejszych niż wysokie przychody przymiotów dobrej agencji. Ranking oparty na przychodach daje informację właśnie o tym jednym aspekcie działania firmy. Niemniej jednak dla branży, jej perspektyw i dynamiki rozwoju, zestawienie ZFPR jest cenną inicjatywą i publikacją, która z pewnością zainteresuje wiele osób.

Karolina Siudyła, dyrektor zarządzająca magnifiCo

Taki ranking to wspaniała sprawa dla agencji, które mają rzeszę klientów płacących wysokie, stałe fee. Nasza agencja pracuje głównie z klientami na zasadzie projektów, więc na tle konkurencji wypadlibyśmy blado, pomimo tego, że realizujemy bardzo fajne i ciekawe projekty. Stąd brak naszego podmiotu w tym zestawieniu.

Popieram wszystkie inicjatywy, dzięki którym zrzeszone w Związku Firm Public Relations agencje mogą pokazać swoją wielkość i jakość. To naprawdę grupa najlepszych podmiotów na rynku i cieszę się z przynależności magnifiCO do tej społeczności.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin