.

 

Nowe wyzwania przed samorządami - Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach

dodano: 
23.11.2011
komentarzy: 
0

Ponad 120 uczestników i kilkudziesięciu prelegentów  – oto bilans pierwszej edycji Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach, który odbył się w ubiegły piątek, tj. 18 listopada. Tego dnia Rzeszów stał się miejscem debaty o nowych trendach w komunikacji i marketingu miejsc.

Z okazji Kongresu do stolicy Podkarpacia przyjechali przedstawiciele polskich samorządów i firm z województw: lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego oraz podlaskiego. Tematem przewodnim wydarzenia były nowe kierunki rozwoju marketingu terytorialnego, bazujące na wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi promocji i technologii informatycznych. Podczas spotkania zabrali głos m.in.: Krzysztof Nepelski (pełnomocnik ds. relacji instytucjonalnych, Grupa RMF), Mariusz Pleban (wiceprezes zarządu Związku Firm PR, prezes Multi Communications), Sebastian Chachołek (prezes zarządu Grupy PRC), Robert Stępowski (redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.com.pl), Rafał Sanecki (account manager Gov&NGOs, Grupa Onet) oraz Mikołaj Dorożała i Jacek Szymczyk z Discovery Polska. Eksperci dyskutowali o skuteczności i słabych stronach poszczególnych metod promocji.

„Kongres pokazał, że miasta i regiony potrzebują ekspertów posiadających odpowiednią wiedzę, rozumiejących specyfikę marketingu miejsc, tworzących nowe trendy w promocji miast. Podczas Kongresu mieliśmy okazję przekonać się, że wiedza pracowników samorządowych nie zawsze jest pełna i potrzebują wsparcia w formie szkoleń czy otwartych spotkań z ekspertami” – podkreśliła Marzena Furtak-Żebracka, dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.

„Mówiliśmy m.in. o kierunkach rozwoju systemów informatycznych mających zastosowanie w promocji jednostek samorządu terytorialnego. Zwracaliśmy uwagę na rolę informatyzacji w realizowaniu strategii budowania marek, a także poruszaliśmy temat ewolucji narzędzi marketingowych z punktu widzenia rozwoju technologii informatycznych, które coraz głębiej wkraczają w działania wizerunkowi” - dodaje Wojciech Materna ze Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.

Z kolei dr Dariusz Tworzydło, współorganizator kongresu, prezes zarządu Exacto i pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego tak ocenia całe przedsięwziecie: „Przez wiele tygodni Rada Programowa pracowała nad doborem prelegentów i wstąpień. W efekcie powstał naprawdę dobry i spójny program, a nam udało się zaprosić na Kongres znamienitych ekspertów. Program doskonale się sprawdził, czego efektem były bardzo pozytywne opinie uczestników, a Ci nie tylko z zainteresowaniem wsłuchiwali się w wystąpienia, ale także brali aktywny udział w debatach".

Szczegółowe informacje.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin