.

Nowodworski Estates zmienia się w Homfi

dodano: 
23.09.2022
komentarzy: 
0

Polska agencja nieruchomości Nowodworski Estates zmienia się w Homfi.

Rebranding marki jest konsekwencją nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada m.in. ekspansję na rynki zagraniczne.

Zmiana obejmie nie tylko nazwę, ale również takie obszary jak: system identyfikacji wizualnej, stronę internetową i wszystkie kanały komunikacji z klientami. Zmianie ulegnie też sam styl komunikacji.

„W Homfi stawiamy na prosty, przyjazny i zrozumiały język, ciepły ton i bezpośrednią formę” – mówi Marcin Bałaj, dyrektor marketingu.

Od 15 września do połowy listopada 2022 roku będzie trwała również kampania launchowa pod hasłem „Cześć, tu Homfi”. Zintegrowane działania prowadzone będą w internecie i na nośnikach OOH.

Za przygotowanie strategii, kreacji oraz zaplanowanie i wykup mediów odpowiada wewnętrzny zespół projektowy firmy. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin