O sporcie marketingowo

dodano: 
10.10.2006
komentarzy: 
0

W dniach 8-9 listopada w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie odbędzie się piąta edycja cyklicznego spotkania Dni Marketingu Sportowego. Organizowana konferencja ma przekonać przedstawicieli instytucji rządowych, organizacji sportowych i przedsiębiorstw działających na polskim rynku, że warto korzystać z narzędzi, jakie oferuje marketing sportowy. W trakcie dwudniowego spotkania omówione zostaną zagadnienia z zakresu strategii sponsoringowych, nowych mediów, PR-u i rynku pracy w sporcie.
Prezentacji tematów dokonają między innymi: Marzena Bogdanowicz (wieloletni Dyrektor Marketingu Brytyjskiego Komitetu Olimpijskiego), Szymon Dobrzyński (Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką TP), dr Adam Czarnecki (Wiceprezes ARC Rynek i Opinia). Konferencji towarzyszyć będzie III Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego – Statuetki DEMES 2006. Zgłoszenia na konferencję przyjmowane są poprzez stronę internetową, a szczegółowych informacji udziela Krzysztof Kropielnicki pod numerem telefonu 661 055 909. Portal PRoto objął wydarzenie patronatem. (psp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin