.

 

O transparentnym influencer marketingu już 8 marca na UW!

dodano: 
01.03.2022
komentarzy: 
0

Już 8 marca 2022 roku odbędzie się konferencja „Transparentny influencer marketing – nowa era funkcjonowania?”. Eksperci porozmawiają o tym, jak prowadzić komunikację z udziałem influencerów w zgodzie z prawem. Patronem wydarzenia został UOKiK, który od kilku miesięcy przygląda się oznaczeniom współprac marek z influencerami.

„Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wraz ze wzrostem idą także nowe ryzyka, potrzeba edukacji, zbudowania oraz wypracowania odpowiednich standardów i regulacji —zarówno wśród agencji, influencerów, ale także przedstawicieli marek” – przekazują organizatorzy wydarzenia.

Podczas konferencji poruszone zostaną następujące tematy:

Prawo a influencer marketing w Polsce i na świecie — jak wyglądają przepisy w wybranych krajach?

Standaryzacja i samoregulacja branży — czy influencer marketing potrzebuje twardych przepisów?

Case study — Nietypowe, ale legalne oznaczanie współpracy.

„Być czy mieć” — między etyką a biznesem.

Jaki może być wkład świata nauki w kształtowanie etycznych postaw w PR i marketingu?

Konferencję rozpocznie Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, prof. dr hab. Janusz Adamowski, a wśród prelegentów pojawią się:
Martyna Popiołek-Dębska — radca prawny w Grupie Kapitałowej CCC, inspektor ochrony danych osobowych,
Krzysztof Lehmann — zastępca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy,
Kamil Bolek — szef marketingu LTTM, CMO i członek zarządu agencji, youtuber,
Marek Wajda — ekspert ds. PR i influencer marketingu,
Dagmara Tarka — ekspertka ds. public relations i personal brandingu,
Agata Ruszkowska — redaktorka portalu NowyMarketing.pl
Maria Górecka — autorka bloga i vloga „Mamy Gadżety”,
Barbara Pasek — dziennikarka grupy Discovery, dyplomowany lifecoach, influencenka,
Maciej Dowbor — prezenter telewizyjny, dziennikarz,
Natalia Hołownia — dziennikarka, redaktorka, influnecerka,
Włodzimierz Schmidt — prezes zarządu IAB,
prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło — kierownik katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations,
Karina Stasiuk-Krajewska — ekspertka ds. public relations, dr hab. prof. Uniwersytetu SWPS, Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu,
dr Łukasz Przybysz — medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo, Wykładowca UW.

Wydarzenie poprowadzi Emilia Zakrzewska, dyrektor marketingu w ProService Finteco oraz wykładowca WDIB UW, Malwina Żuchniewicz z Biura Promocji WDIB UW oraz przedstawicielki Koła Naukowego Public Relations UW, które jest współorganizatorem wydarzenia: Ewa Grabek i Anna Chlapek.

Wydarzenie odbędzie się 8 marca 2022 roku w godzinach 11:00-16:00 na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (sala kolumnowa ul. Bednarska 2/4, Warszawa) oraz online na kanałach WDIB UW. Wstęp wolny.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin