.

 

OBTK nadal dla Związku Producentów Cukru

dodano: 
14.03.2023
komentarzy: 
0

W marcu 2023 roku On Board Think Kong poinformowało o przedłużeniu współpracy ze Związkiem Producentów Cukru. Agencja zajmie się realizacją kolejnej edycji edukacyjnej kampanii „Słodka Równowga”, której celem jest podnoszenie świadomości na temat roli cukru w diecie człowieka i sposobów jego wykorzystania oraz promocja aktywnego stylu życia.

OBTK poprowadzi komunikację akcji w mediach społecznościowych – w tym roku kampania prowadzona będzie również na TikToku. Agencja zapewni wsparcie w tworzeniu treści, a także zajmie się działaniami media relations.

Po stronie agencji kampanię zrealizują zespoły PR, social media, SEO, content marketingu i studio kreatywne.

Umowa będzie obowiązywać do kwietnia 2024 roku.

OBTK rozpoczęło współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w kwietniu 2019 roku, kiedy agencja została wybrana w przetargu do realizacji jednej z poprzednich edycji kampanii. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin