.

Ostatni moment na zgłoszenie do Effie 2021!

dodano: 
20.07.2021
komentarzy: 
0

Jeszcze do 23 lipca trwają zgłoszenia do tegorcznej edycji Effie Awards! W tym roku konkurs ma odmienioną formułę – pojawiło się bowiem kilka nowych kategorii, takich jak Young Audience, Non-Profit & Public Service, Positive Influence oraz React & Defend.

Konkurs Effie Awards już od ponad 20 lat nagradza efektywność w branży marketingowej. W tegorocznej edycji pojawiły się nowe kategorie, a także te powstałe i zmodyfikowane na podstawie wniosków z poprzedniej odsłony Effie: Young Audience, Non-Profit & Public Service, Positive Influence oraz React & Defend.

Czytaj też: Jak przygotować dobre zgłoszenie konkursowe? Kilka dos & dont’s od ekspertów

W kategorii poświęconej komunikacji do młodych – Young Audience – zostaną wyróżnione najlepsze przykłady komunikacji do młodych, ale jej celem jest też stworzenie benchmarków dla rynku, edukacja i wskazywanie, jak z poziomu komunikacji i marketingu robić rzeczy, które będą skuteczne w tej grupie.

Zeszłoroczna kategoria Positive Change została podzielona na dwie nowe, oddzielając tym samym kampanie charytatywne podmiotów komercyjnych od działalności podmiotów publicznych i NGO. Doprecyzowano kwalifikatory w kategorii React & Sustain, która skierowana jest obecnie do wszystkich kampanii defensywnych jako najtrudniejszych warsztatowo – w związku z czym w tym roku funkcjonuje ona pod nazwą React & Defend. W tej edycji Effie Awards na znaczeniu zyskują bowiem trudne w ocenie kampanie defensywne. Kategoria ta przeznaczona jest dla projektów, które mają na celu ocenę tych działań firm i marek, które w obliczu czynników wyłącznie zewnętrznych biznesowych lub pozabiznesowych, przyjęły taktykę broniącą pozycji na rynku.

W kategorii Positive Influence oceniane będą działania z zakresu zrównoważonego rozwoju (ESG) zrealizowane przez sektor prywatny. Z kolei Non-Profit & Public Service to kategoria dla kampanii prowadzonych przez organizacje pozarządowe, administrację publiczną, NGOs lub grupy nieformalne. Obejmuje wszystkie działania komunikacyjne tworzone w interesie społecznym/ publicznym, wspierające ważne wartości lub idee.

Zobacz także: Co sprawia, że niektóre kampanie są bardziej efektywne niż inne?

W konkursie wydzielono w sumie 12 kategorii produktów i usług oraz 12 kategorii specjalnych.

Zgłoszenia przyjmowane są do 23 lipca 2021 roku do godziny 17:00!

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin