Poligrafia w marketingu

dodano: 
13.03.2006
komentarzy: 
0

24 lutego w Hotelu Holiday Inn w Warszawie agencja SARTO PR zorganizowała warsztaty zatytułowane „Techniki poligraficzne w marketingu”. Wzięli w nich udział głównie specjaliści i menedżerowie ds. marketingu oraz graficy z działów marketingu. Wykłady, pokazy i zajęcia warsztatowe prowadzili Robert Wawrzeń i Maciej Piejko, menedżerowie z firmy KORAB Reklama, a patronem medialnym był wortal PRoto.pl.
Program warsztatów obejmował zagadnienia z zakresu najczęściej stosowanych technik druku i jego personalizowania oraz projektowania i redagowania publikacji reklamowych, a także zagadnienia obróbki materiałów fotograficznych. Wykładowcy przekazywali uczestnikom wiedzę na temat procedur kontroli i akceptacji materiałów do druku. Dużym zainteresowaniem cieszyły się praktyczne porady związane z zastosowaniem prawa autorskiego w publikacjach reklamowych.




komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin