.

 

Polski akcent na European Excellence Awards

dodano: 
19.11.2007
komentarzy: 
0

Projekty trzech agencji z Polski zostały nominowane do nagród European Excellence Awards. Dwie nominacje za projekt Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Niskie płace barierą rozwoju Polski” przyznano agencji On Board PR, która akcję tę realizowała dla NSZZ Solidarność. Kampania została nominowana w dwóch kategoriach: Public Affairs oraz w kategorii narodowej, jako kampania z Polski. W finale European Excellence Awards znalazły się także: projekt Kompania Inicjatyw agencji Sigma dla Kompanii Piwowarskiej (kategoria HR), cztery projekty agencji Partner of Promotion: Gadu-Gadu - więcej niż komunikator, w kategorii Financial Communication; Sytuacja kryzysowa stacja dializ w Ostrowie Wielkopolskim, w kategorii Crisis Communication oraz dwa projekty w kategorii Poland: Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers oraz Bezpieczni na drodze z 3M oraz kampania Mediów Regionalnych, dzienników Polskapresse, Fundacji TP zrealizowane przez Profile: „Szkoła bez przemocy”. 

Nagrody European Excellence Awards przyznawane przez Communication Director Magazine mają na celu wyróżnienie szczególnych osiągnięć w dziedzinie komunikacji oraz public relations w skali europejskiej. Zwycięzcy każdej kategorii konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 13 grudnia w Berlinie.

Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie internetowej.

Informacja została zmieniona, w poprzedniej wersji zabrakło nominacji przyznanej agencji Sigma, za co Redakcja serdecznie przeprasza. 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin